Translate

субота, 7. јануар 2017.

LCHF cheesecake


Kako nisam ljubitelj voća, tako ne volim ni voćne namaze, ali to nije slučaj sa limunom. Od kad sam pronašla recept za lemon curd, pripremam ga sa radošću i smišljam načine kako bih ga uklopila sa raznim kolačićima. Ovoga puta sam se setila da bih mogla napraviti neku varijantu cheesecake-a, i moram priznati da sam uživala, ali su i oni koji su imali sreće da ga probaju. S toga predlažem da probate, verujem da ćete uživati i vi.

Potrebni sastojci :
100 gr LCHF keksa recept ovde 
500 gr slatke mlečne pavlake
lemon curd
stevia po ukusu

Priprema :
Keks samleti u blenderu. Pavlaku umutiti sa stevijom.
Recept za lemon curd sam pronašla na predivnom blogu o LCHF kuhinji, tačnije varijanti LCHF ishrane, zelenoj kuri. Blog se zove :https://lchfzelenakura.wordpress.com/, a recept možete pronaći OVDE. Isprobala sam ga i odličan je zaista.
A za cheesecake vam je potrebna teglica ili činija u kojoj ćete ređati sastojke ovim redom :
* mleveni LCHF keks
* slatka pavlaka
* lemon curd
* slatka pavlaka
* posuti sa malo mlevenog keksa
Pa ukoliko imate sve sastojke, predlažem da napravite ovu izvrsnu poslasticu.

Нема коментара:

Постави коментар