Translate

петак, 4. новембар 2016.

AIP 3 Losos & salata


Ova salata je preukusna, predivnih boja i nadasve zdrava. Savršeno se slaže uz meso , ali ovoga puta sam se odlučila za lososa, i nisam pogrešila. Napravila sam mini tacose od krastavca, tako što sam specijalnim nožem napravila "federe" od krastavca i sredine punila salatom. Vi možete sve zajedno pomešati i svakako dobiti preukusnu salatu.

Potrebni sastojci :
100 gr dimljenog lososa
1 šargarepa
1/2 daikona
1/2 kelerabe (manje glavice)
1/4 glavice ljubičastog kupusa
2 rotkvice
1/2 većeg krastavca
so morska
1/2 limuna
1 kašika maslinovog ulja
rukola

Priprema :
Kupus, šargarepu, rotkvicu, daikon, kelerabu izrendati. Ukoliko nemate nož za krastavac , njemu odstanite semenke te ga izrendajte. Sve sastojke pomešati , te dodati so, sok od limuna i maslinovo ulje i ponovo promešati. Ja sam u prostor između svakog koluta od krastavca stavlala salatu. Losos sam stavila na rukolu. A obork je bio savršen.





Нема коментара:

Постави коментар