Translate

уторак, 6. децембар 2016.

LCHF mini burgeri


Kad je fast food u pitanju, nema problema i tu imamo savršeno rešenje za sve ljubitelje burgera.Toliko sam bila srećna kad sam pripremala ovo jelo, da sam jedva čekala da vidim kako će ispasti na kraju. A što se tiče ukusa, bez griže savesti vam kažem da je prosto delicious.
Kako bih burgerima dala notu pravog fast food-a, spremila sam chips od sira, koji je ovoga puta savršen supstiut pomfritu.

 Za oopsie lepinje imate recept OVDE.

Za burgere imate recept OVDE.

Za chips imate recept OVDE

Priprema :
Donju lepinju premazala sam izblendiranim sporo pečenim paradjazom, pa sam stavila matovilac, pa burger, te prepolovila kornišone i poređala i njih, a gornju lepinju sam premazala domaćim majonezom.
Nadam se da ćete uživati kao i ja u ovom super ukusnom obroku. 

Нема коментара:

Постави коментар