Translate

четвртак, 24. новембар 2016.

AIP 22 Iceberg obrok salata


Hvala Iceberg Salat Centru, na savršenom rešenju za jednu izvrsnu obrok salatu. Sastojci su ukusni i sveži, ali i uklopivi u moj trenutni režim AIP izazov od 30 dana.
Nećete biti uskraćeni za jedan zdrav i ukusan obrok, a glavni benefit je da pripreme gotovo i  nema. Jedino što je potrebno da svratite do obližnjeg marketa i nabavite ovaj ukusan izum od strane Iceberg Salat Centra, verujte mi nećete se pokajati. 

Sastojci su :
iceberg salata
lollo bionda
šargarepa
pečeni susam
krutoni
dimljena piletina
dresing od meda i senfa.

Kako sam na AIP izazovu, ja sam koristila salatu i piletinu i sve prelila maslinovim uljem, poslila i bilo je zaista ukusno. Oni koji su na LCHF ( na koji jedva čekam da se vratim ☺ ), mogu dodati dresing i pečeni susam. 





Нема коментара:

Постави коментар