Translate

четвртак, 17. новембар 2016.

AIP 15 AIP brokoli potaž


Na mom blogu već postoji recept za brokoli potaž, ali s obzirom da sam na AIP dijeti neki sastojci nisu dozvoljeni. 
Ono što sam koristila umesto putera, bila je mast ovoga puta i dodala sam 2 šargarepe i pančetu. 
Ova kombinacija je za mene izvrsna i preukusna. Predlažem da je probate.

Potrebni sastojci :
1 glavica brokolija
1 tikvica
1 glavica crnog luka
2 manje šargarepe
1 kašika masti
4 parčeta isečene pančete
so morska po ukusu
biber krupno meleveni
1 kašika masti

Priprema :
Crni luk i šargarepu očistiti. Na kocke iseći tikvicu, šargarepu i luk. Ugrejati šerpu sa mašću i prodinstati : prvo kratko luk, dodati šargarepu , pa na kraju tikvice. Ja sam umesto vode, dodala teleći domaći bujon, da prekrije svo povrće. Kada supa proključa dodati so i biber i brokoli, prethodno očišćen i opran, iseći na cvetiće i dodati u supu. 
Kuvati poklopljenu supu oko 5-8 minuta. Izblendirati povrće i dodati vodu do željene gustine. 
Slaninu iseći na trakice, te kratko propržiti na teflonu. 
Potaž služen uz hrskavu slaninu će vam sigurno ulepšati dan, meni jeste ☺.


Нема коментара:

Постави коментар