Translate

четвртак, 27. октобар 2016.

Zucchini bolognese


Prvo što sam naučila da kuvam ( posle palačinki ), bile su paste. Međutim, kako sam na ovoj ishrani, morala sam da nađem supstitut za pastu, a ovoga puta to je tikvica. Obrok je ukusan, i nadasve zdrav.

Potrebni sastojci :
400 gr mlevenog junećeg mesa
1 glavica ljubičastog luka
1 čen belog luka
kurkuma
4-5 paradajza
malo stevije
so morska po ukusu
krupno mleveni šareni biber
sušeni origano
1 kašika sira grana padano
2 dugačke tikvice
1 kašika putera

Priprema :
Prvo pripremite sos na ovaj način: 
Očistiti luk, te ga iseći na kockice. Paradajz oprati i takođe iseći na kockice. Na puteru propržiti meso, dodati luk, paradajz , ispasiran čen belog luka i začine. Dodati malo vode kako bi se dinsao sos. Ja sam dodala i malo stevije za lepši ukus. Tikvice na aparatu za špagete izrendati , te ih kratko prokuvati u malo slane vode, nekih 2-3 minuta. Procediti ih i jelo je spremno. Možete na kraju dodati i sir radi verodostojnije italijanske kuhinje.

Нема коментара:

Постави коментар