Translate

понедељак, 10. октобар 2016.

Paprike punjene sirom


Jesen je uvek u simbolu paprika, s toga nisam im odelala ni u ovoj kombinaciji.

Potrebni sastojci :
1 crvena paprika
3 kašike ricotta sira
1 kašika pečenog crnog susama
1 list pršute
kašika namaza od patlidžana
1 maslina

Priprema :
Isečemo pokopac paprike i odstranimo je od semenki. U teflonu ipeći susam. U posudu stavimo sir , dodamo po ukusu soli i susam , zatim sve dobro izmešamo. Papriku puniti kašikom i na kraju fil dobro utisnuti i ostaviiti oko sat vremena u frižideru, naravno može i duže. Nakon sat vremena isćei papriku na odgovarajuće parčiće, ja sam isekla malo deblje. Služiti kako vam volja. Ja sam lično jela uz pršutu i kuglu namaza od patlidžana, na koju sam stavila maslinu. Ko voli paprike neka uvrsti u jelovnik i ovaj recept.


2 коментара: