Translate

понедељак, 17. октобар 2016.

Nema izgovora !


Kako je LCHF ishrana moj način života, jako sam srećna što mogu da je primenjujem u svakoj prilici. Kao što i naslov kaže nema izgovora ! 
Kada se nalazite u restoranu ili pak na nekoj proslavi, sigurno da uvek imate na meniju neki obrok koji se može uvrstititi u LCHF.
 Ja sam se ovoga puta odlučila za domaće ćevape na roštilju, kupus salatu sa maslinovim uljem, domaćim kajmakom i nezaobilaznim lukom kada su ćevapi u pitanju. 
Uvek možete konobaru naglasiti da vam u salatu ne stavlja suncokretovo ulje i da ga zamene maslinovim , te da zatražite krišku limuna. Ja , lično do sada nisam imala problema sa tim malim zahtevima. Skoro uvek biram meso ili ribu na roštilju , pre nego u nekoj drugoj varijanti. I što je najvažnije, znate da dobro činite sebi i da ćete sa ovom ishranom izgledati i osećati se apsolutno fantastično. Toliko energije , kao i zadovoljstvo zbog fizičkog izgleda nikada ranije nisam iskusila. Te ako niste zadovoljni svojim izgledom predlažem da ne časite časa, već odmah krenite u primenu iste.

Нема коментара:

Постави коментар